Повернутись на головну сторінку

Участь в комерційних закупівлі онлайн: на що звернути увагу постачальнику

На відміну від державних тендерів, комерційні компанії проводять закупівлі за власною ініціативою, виходячи з реальних потреб бізнесу. Ними рухає прагнення економії грошових коштів та ресурсів, пошук оптимального балансу між ціною і якістю, в стислі терміни забезпечити поставки необхідних товарів, робіт або послуг.

Бізнес відкритий для пропозицій

Участь в комерційних торгах вимагає швидкого прийняття рішень, як від постачальника, так і замовника. Бізнес не може проводити закупівлі протягом місяця, як прийнято у держпідприємств. Затяжні торги - невиправдані витрати дорогих ресурсів. Один з таких прикладів - закупівлі в будівництві. По довжині циклу від формування заявки, оголошення закупівлі до поставки можна судити про ділову активність компанії і про те, наскільки раціонально використовуються грошові ресурси, наявні в розпорядженні бізнесу. Зупинка робіт може зірвати терміни здачі об'єктів, не кажучи вже про кризу недовіри потенційних клієнтів і порушення зобов'язань перед інвесторами.

Покласти бізнес "на лопатки" можна дуже просто - достатньо додати бюрократії, підписантів, узгоджувачів, контролюючих сторін і ні в якому разі не автоматизувати процеси. Не менш негативним явищем є інтеграція власноруч написаних моделей держзакупівель.

Отримати заказ – реально

З досвіду роботи майданчика комерційних торгів RATE.UA всі закупівельні процедури проходять в реальних конкурентних умовах, які по суті не відрізняються від прямих продажів у вашій компанії, коли реалізація товарів / послуг клієнтам, відбувається при особистому контакті.

Чи справді прямі продажі такі ефективні?

❎ Прямі продажі (offline) ✅ Продажі через RATE.UA (online)
  • При особистому контакті легше переконати клієнта купити продукцію.
  • Можна провести попередні переговори, організувати зустріч з презентацією вашої компанії та асортименту.
  • Відділ постачання стикається з реальною проблемою через кількість таких переговорів.
  • Кращий аргумент для бізнесу - це прийнятна ціна, швидка доставка, умови оплати та якість.

🔹 Від постачальника очікується рівно те, що вказується в заявці. Це не "холодні дзвінки", а "гарячі заявки".
Залишити приємне враження про себе і компанію, сформувати довгострокові відносини.
  • Найкращі стосунки - це угоди і їх кількість.
  • Замовник готовий до довгострокових відносин з вашою компанією, довіряє вам і відкриває доступ до своїх заявкок.

🔹 Не потрібно витрачати зайвий час і ресурси. У вас в руках просунутий інструмент продажів. Використовуйте його максимально ефективно.
Надіслати комерційну пропозицію можна на пошту, попередньо поспілкувавшись про предмет закупівлі.
  • Кількість закупівель в день може бути 10 і більше. По кожній позиції торгів від співробітника відділу постачання вимагається зібрати мінімум дві пропозиції від різних постачальників.
  • У постачальника не вистачає часу на збір і аналіз всіх пропозицій.
  • При особистому спілкуванні він змушений повторювати одну і ту ж інформацію, вести переговори з кожним постачальником окремо, працювати з різними форматами пропозицій.

🔹 Система впорядковує роботу не тільки закупника. Для вас - це унікальний канал продажів, доступ до статистики торгів, відкриття даних про угоди.
Краще зворотний зв'язок.
  • Ваша пропозиція не залишиться без уваги. Закупник обов'язково його перегляне.
  • Ваші умови можуть виявитися найкращими.

🔹 Платформа забезпечує не тільки зворотний зв'язок за підсумком торгів. Ви можете спілкуватися безпосередньо з замовником, уточнювати деталі закупівлі і отримувати відповіді на питання в режимі реального часу.
Немає часу на відповіді.
  • Це не державні тендери і не їх модель проведення закупівель.
  • Заявка від закупника максимально деталізована. Середній час роботи з заявкою займає не більше 5 хвилин.
  • Компанія замовника вже перевела всі свої закупівлі онлайн. Вона не може працювати по старому. Документообіг, 1С, дані про торги та бізнес процеси автоматизовані.
  • Ваш відповідь - це заявка на співпрацю.

🔹 Ігнорувати новий формат - втрачати позиції на ринку і готових клієнтів. Прямі продажі - це персональний контакт з клієнтом, а не масове рекламування товару. Ви отримуєте унікальну можливість залучення уваги потенційного покупця через прямий діалог.

Вимоги до постачальника рівні його можливостям, тому аргументи очевидні. Давайте їх розглянемо.

Наявність товару або його аналогів

Перша перевага формується виходячи з наявності товару, відповідності його характеристик або пропозиції аналога.

У заявці може бути кілька позицій однієї групи товарів. Ви можете запропонувати, як всі, так і ті, що є в наявності. Аналог можна запропонувати не лише, коли немає в наявності запитуваного товару, але і як альтернативу.

Терміни та умови доставки товару

Ваш клієнт - це бізнес. Економія часу дуже важлива. У заявці зазначена детальна інформація про доставку:

Вартість доставки враховується при ормуванні загальної вартості.

Ціна

Мабуть, сама потужна перевагу. Якщо ціни на товари або послуги компанії нижче, ніж конкурентні, цей ціновий розрив безумовно виділить вашу пропозицію.

Дуже важливо вказувати ціни саме так, щоб вони відповідали виставленому рахунку. Необгрунтований демпінг цін на етапі торгів і відмінність ціни на етапі оплати викличе негатив і, можливо, відмову від подальшої роботи. В такому випадку, замовник змушений буде розглянути іншу пропозицію.

Умови оплати

На відділи постачання середніх і великих компаній лягає відповідальність за розподіл і економію коштів. В умовах зростаючого попиту і динаміки потреб замовник не завжди може робити передоплату. Готовність постачальника в наданні відстрочки платежу або часткової оплати, може надати більш вигідну перевагу, ніж ціна.

Як знайти актуальні закупівлі?

Ваша активність - ваша конкурентна перевага. Не пропускайте заявки, які відповідають вашим категоріям.

Перевіряйте уважно налаштування: чи правильно вказані категорії. Саме за цим критерієм ви отримаєте заявку. Налаштуйте повідомлення про нові заявки і важливі події.

Якщо ваша компанія працює у вузькій спеціалізації, то, ймовірно, у закупника буде найменша кількість альтернативних пропозицій. Просто дочекайтеся заявки, яка відповідає вашому асортименту продукції, послуг або типу робіт. Зробіть пропозицію.

Гарних продажів!

Інші статті